Beiträge von Starstream

    [GAMEPLAY]

    - Schicken Sie mehr Änderungen an Pistolen mit dem Ziel, den geschickten Gebrauch der Waffen zu betonen.

    - Five-SeveN: Die Five-SeveN wurde angepasst, um taktische Positionierung und defensives Spiel zu belohnen.

    - Leicht verbesserte Genauigkeit beim Abfeuern mehrerer Aufnahmen.

    - deutlich reduzierte Genauigkeit beim Bewegen.

    [PERFEKTE WELT]

    - Prime-Status wird nun sofort auf Perfect World-Konten mit Identitätsprüfung vergeben.

    - Aktivierte Unterstützung für benutzerdefinierte Avatare im Spiel.

    - Aktivierter Zugriff auf die Entwicklerkonsole.

    [MISC]

    - Überarbeitete interne Waffendatenrepräsentation. (Danke SlothSquadron und koga0995 für das Spotting unbeabsichtigte Änderungen)

    - Es wurde ein Problem behoben, das die Spieler dazu veranlasste, ihren 2. Flashbang nicht zu fallen, wenn sie nach dem Werfen von 1 Flashbang während der Runde getötet wurden.

    - Fixed ein Problem, wo Scharfschützen Bots nicht wie die Scar20 (Danke BOT Vitaliy!)

    - Es wurde ein Problem behoben, bei dem der Kauf von Nicht-Waffen-Artikel Munition für alle Ihre Waffen wiederherstellen würde.

    - Einige Eckfälle wurden behoben, bei denen das Kaufen von Artikeln über die Konsole die Auslastung des Benutzers ignorieren konnte.

    - Es wurde ein Problem behoben, bei dem der Versuch, unerschütterliche Gegenstände (wie Granaten) zu fallen, den Wert des Artikels auf die "Spenden" des Spielers für die Runde zählen würde.

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    - Es wurde ein seltenes Problem behoben, das dazu führen könnte, dass Spieler falsche Holsterwaffen zeigen können.

    - Es wurde ein Problem behoben, bei dem Ködergranaten aus der falschen Waffe Geräusche machen konnten.

    - Fixed "buy" console Befehl, um alle Optionen anstatt eine Hardcoded-Hilfe-String aufzulisten.

    - Kartenbearbeitung: env_gunfire-Entitäten können nun alle Waffentypen abfeuern (z. B. weapon_m4a1_silencer oder weapon_revolver)

    - Es wurde ein Speicherverlust im Zusammenhang mit dem Betrachten behoben.

    - Hinzufügen von Fähigkeit, Trades aus dem Kontextmenü des Freundes zu initiieren.

    - Verbesserte Kartenladezeiten unter Umständen.

    Sry das ich mich nicht stundenlang hinsetzte und es ins deutsche übersetzte....


    Und wenn du mir jetzt mit googelübersetzter ankommst dann brauch ich erst gar nix mehr schreiben weil der übersetzt das in so ein kauderwelsch das man gar nix mehr versteh... hab ich schon versucht und hab gar nix mehr kapiert was da auf einmal stand :/


    hab auch schon nach deutschen patchnotes gesucht leider nichts anständiges gefunden was zeitgleich zu den englischen rauskommt.


    Wenn du eine Info für mich hast bzw weist wo man gut übersetzte Notes herbekommt, bin ich für jeden tipp gerne zu haben

    he following changes are in the “1.35.9.8-rc1” CS:GO Beta depot.

    [GAMEPLAY]


    – Shipping more changes to pistols with the goal of emphasizing skillful use of the weapons.


    – Five-SeveN: The Five-SeveN has been adjusted to reward tactical positioning and defensive play.


    — Slightly improved accuracy when firing several shots rapidly.


    — Substantially reduced accuracy while moving.

    [PERFECT WORLD]


    * Prime status is now immediately granted to Perfect World accounts with identity verification.


    * Enabled support for custom avatars in game.


    * Enabled access to the developers console.

    [MISC]


    * Overhauled internal weapon data representation. All weapons are expected to behave identically to 1.35.9.7 aside from the Five-SeveN and bugfixes listed below.


    * Fixed an issue that caused players to not drop their 2nd flashbang if they are killed after throwing 1 flashbang during the round.


    * Fixed an issue where sniper bots didn’t like the Scar20.


    * Fixed an issue where buying non-weapon items would restock ammo for all your weapons.


    * Fixed some corner cases where buying items via console could ignore the user’s loadout selection.


    * Fixed an issue where attempting to drop undroppable items (like grenades) would count the items value towards the player’s “donations” for the round.


    * Fixed a rare issue that could cause players to show incorrect holstered weapons.


    * Fixed an issue where decoy grenades could make sounds from the wrong weapon.


    * Fixed “buy” console command to list all options instead of being a hardcoded help string.


    * Map editing: env_gunfire entities can now fire all weapon types (e.g. weapon_m4a1_silencer or weapon_revolver)


    * Fixed a memory leak related to spectating.


    * Adding ability to initiate trades from friend’s context menu.


    * Improved map load times in some circumstances.

    The following changes are in the “1.35.9.7-rc1” CS:GO Beta depot.

    [ GAMEPLAY ]


    – Shipping initial changes to pistols with the goal of emphasizing skillful use of the weapons, beginning with the Tec-9.


    — Tec-9: The Tec-9 has been adjusted to emphasize aiming while retaining the weapon’s high mobility. The current changes include:


    – – slightly improved accuracy when taking a single shot


    – – significantly reduced accuracy when firing rapidly


    – – magazine and reserve ammo reduced to 18 and 90, respectively


    – Extended the existing camera height restriction system to include cases where a player is in the air, preventing the first-person camera from rising above their third-person head.


    – Players will now make a landing sound if they un-crouch while crouch-jumping.


    – Fixed several inconsistencies where sounds were not broadcast when a player was occluded by a wall. (Thanks, simpleavaster!)

    [ LINUX ]


    – Cleaned up the way CS:GO launches so there is one fewer process

    – Engraved the Krakow 2017 Champions on the in-game trophies, and adjusted the inspect animation to make engraved champions readable.


    – Adjusted the trophy icon silhouette to disambiguate Major Championship in-game trophies from other coins.


    – Added commemorative graffiti.

    [ MAPS ]


    – Fixed some minor graphical bugs on Inferno.


    – Added support for Wingman game mode on Overpass.

    [ SOUND ]


    – Upgraded several surface sounds to 16-bit for HRTF support.

    [ MISC ]


    – Several performance optimizations in sound playback.